Gryyymt resultat..

Hej på er.. Det har varit dåligt på bloggen nu, jag vet. Men jag har ju varit i Grevagården. Här kommer resultatet:

Fredag: Då hoppade jag en la + 5 , då var han så sjukt fin.. Han flöt på bra och det blev en dubbelnolla som räckte till vinst han var väääldigt FIN!

Lördag: Då hoppade jag en msv b, han var även då riktigt fin. Han hade ett perfekt tempo och tog allt då det kom.. Det blev även då en felfri runda och det blev en fjärde plats.. Han var grym!

Söndag: Då hoppade jag en msv a, han var väldigt fin inne på banan och sen hoppade han så grymt stort på 6an så jag kunde inte hålla mig kvar men bästa hästen klarade hindret och jag flög iväg :') KLUMPIGT av mig! Men han sköte sig men inte jag.. ;) 

Nu har jag precis släppt ut hästarna och väntar på att Julide ska komma till mig :) Ni kanske vill se lite bilder från helgen?
Fick inga bra hoppbilder, de blev för suddiga!

 

Framriding innan tävlingen i Lördags <3



Idaaaaa och någon? :o hahah 




 



Inne på banan innan msv a





Kommentarer
Postat av: Jeppemerete

Very interesting site --- quite informative

2011-10-11 @ 11:17:35
URL: http://jeppemerete.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0