Mockning på gång!

Det blev ingen kyrka för min del.. ;)
Det var risk för ras eller något.. Men inte får jag ta det lugnt i alla fall utan nu ska jag gå ut till stallet för att mocka.. Sedan blir det att fixa Ollie och packa inför tävlingen!

Men jag har ridit båda hästarna idag.
Ollie: Han gick en ganska lugn runda idag inför tävlingen eftersom att han gick i paddoken igår så kunde han behöva en lugn dag idag..
Storm: Han fick gå i paddoken. Hoppade lite stuts och red över bommar för att få honom snabb i benen och för att få honom avslappnad, han gick väldigt bra och han kunde jobba i form väldigt länge. Jag är väldigt nöjd med honom idag!


Men nu måste jag gå ut till stallet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0