På väg hem från dagens hoppträning!

Hej på er!
Nu sitter jag i lastbilen på väg hem från hoppträningen.. Vi hoppade väldigt mycket idag.. Kombination, studds, och enkelhinder som räcke och oxer.
Men det gick ganska bra. Han var väldigt stark och pigg i början då vi hoppade fram och drog med bogen åt höger.. Men mot slutet vart han mjukare och då lyssnade han bra på mig! Men jag är nöjd! :)
För att jag har inte tränat med honom på riktigt länge så det här behövde han tills i helgen.. Då blir det tävling i Jönköping. (på lördag) Läääängtar + att jag träffar bästa Julide vilket var väldigt länge sen!
Men nu är vi snart hemma så jag hinner inte skriva mer idag! Men ni kan få en liten bild på Storm om ni vill!


.


Kommentarer
Postat av: Julide Yoldas

LÄNGTAR ! :D <3333333333333333333

2011-04-05 @ 23:54:23
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0