Resultat (aa

Nu sitter jag i lastbilen på väg hem...
Tävlingen blev riktigt lyckad!
I L:A med Storm blev det en dubbel nolla och vi slutade som 3a, men jag gick ganska normala vägar för att spara på honom och för att få en fin runda.. Och Ollie i L:A så fick vi ett pet. Jag rörde han i munnen för sent så det var verkligen mitt fel! Men även han var fin..
Sen i MSV:B så var jag även då nolla med Storm , han var så sjukt fin.. Är jätte nöjd med honom och det blev en vinst :D Sen debuten i MSV:B med Ollie så var han fin.. Ett ner på 2an även då rörde jag i han lite för sent.. Och sen blev avståndet fel till kombinationen så då tog vi om den.. Slutade på 8 fel. Men han skötte sig fint. Och jag är nöjd med honom också!
Hästarna har skött sig fint idag..
Här kommer bilder från vinsten med Storm + GLOBENGEHÄNG, det andra med honom i år ;D

.


Finaste <3

Kommentarer
Postat av: Julide Yoldas

grymmast.se

<333

2011-04-09 @ 21:43:54
URL: http://juulideyoldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0