Glad cheeeeey!

Som ni ser på min fina rubrik så är det så att jag är glaaaad , Storm gick så sjukt bra idag. Hoppade ju derby och det blev 29 hinder totalt. I det ingick långt vatten, litet vatten, ut hopp och bank. Han bara flög runt hela banan och vi kom runt hela långa banan felfritt. Duktiga häst <3
 Det blev omhoppning för att tre andra också var felfria totalt.
Då hoppade han grymt över 1an, 2an, 3an och 4an. Sen petade han 5an och 6an men det tar jag på mig helt! Till 5an fick jag inte tillbaka honom utan han blev lång genom svängen vilket gjorde att han tappade bakbenen (fick inte med sig dom) vilket även hände till det sista hindret nummer 6. Även så fick jag inte fart helt på hans bak ben.
Så det slutade på 8 fel i omhoppningen. Och det blev en 4e plats. Jag är så sjukt nöjd över honom idag. Han var gryyyyym!

Imorgon taggar vi för en MSV A.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0