Tidig morgon

Hej på er, skriver från mobilen så allt ser lite fuuuult ut, allt sitter ihop, jag är inte så smart så jag får inte in bilden jag tänkt heller osvosv.... Men det får bli imorgon då jag har datorn . Men ni överlever, eller huuur .. Eftersom att jag nu är hos Patricia och vi ska snart sooova eftersom att jag ska gå upp tidigt vid 5 halv 6 för att följa med henne på tävling imorgon, jag ääälskar att gå upp tidigt, ALLTID, viiisst ? ;) Hoppade även storm i gamleby idag. Han gick verkligen bra, utan tvekan skuttade han även över banken och långa vattnet. Duuuktiga häst <3 Och ollie hoppade jag hemma, gaaaaasscchh vad han flyger. Lilla mannen ! Just nu orkar jag inte skriva mer. Seeyyaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0