Bagatell

Red Baggis när Moa hade kommit och självklart så blev det en hel del bilder!
Jag började rida på ett av fälten utanför stallet. Men Baggis blev så över glad och bara hoppade omkring, knasknas! Så jag red en stund där tills hon började leva rövare eller något ;)

Sen gick jag upp till ridbanan och jobbade henne på olika volter för att känna att jag hade henne med mig. I början var hon exakt lika pigg men efter ett tag så gick hon bättre. Det blåste väldigt mycket så det har nog väldigt mycket med det att göra, väldigt blåsigt och då blir hon bara ännu piggare och gladare.

Jag är nöjd med henne idag även om hon var väldigtväldigt pigg!


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Måste vara en grymt bra fotograf detdär alltså, hmm...!

Hahahha xD<333

2011-12-29 @ 23:43:45
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0