Mål med Storm 2012

Under nästa år har jag ett speciellt och stort mål att uppfylla med Storm. Vi ska först och främst bli säkrare i 1.20 cm. (msv a) För att just detta mål ska uppnås så måste jag men även Storm kämpa fullt ut, vi måste träna och förbättra hela tiden. Jag tycker att allt inom ridning går ut på att bli bättre och verkligen kämpa för det man vill.
Inom det här målet att  bli säkrare i msv a då ska vi även hoppa felfritt en hel bana utan något fel, en felfri runda med en bra känsla. För c-ponny krävs en nolla i 1.20 cm och sen är man kvalad till SM. Vi ska kämpa tillsammans och jag ska ta åt mig av de misstag jag gör på vägen då jag kämpar för att uppnå mitt mål, för att sedan bli bättre.

Jag ska göra mitt bästa men om man kämpar och verkligen vill lyckas då är ingenting omöjligt, det blir både tufft men även lärorikt att uppnå det här.


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Go Elin!! ;) <3

2011-12-29 @ 00:07:30
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0