Nuläget under 2 veckor

Storm får just nu 2 lugna veckor framför sig. Dels för att han ska få vila upp sig inför nästa år, då vi har höga mål att uppfylla. Våra mål under nästa tävlingssäsong ska jag berätta mer om senare, så det kommer inom kort.

Jag skrittar och travar honom några dagar under de här 2 veckorna så att han inte ställs av helt. Och det känns väldigt skönt, att han får samla upp krafter för att det är han värd. Gulle plutten <3

Som tur är så har jag Baggis att rida nu när jag bara ska jogga Storm vissa dagar. Det känns skönt att jag har henne nu för att då får jag mer tid för henne. Eftersom att vi har mycket att lära oss, både hon och jag.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Hihi Elin. Man ffår blogga på lektionen om man inte har något att göra :) Eller? :D <3

2011-12-21 @ 09:46:25
URL: http://linnsmedberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har du sett att du är nominerad till årets ponnyryttare i hoppning? :)

2011-12-21 @ 16:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0