Tävlings resultat <3

Nu har man kommit hem från tävlingen..
Det har gått jätte bra med Storm idag han fick bara gå en L:A som uppvärmining till vetlanda. I alla fall vi kom 3a, red inte allt för snävt utan jag ville bara få en fin runda, det var ju trots allt årets första tävling! Så jag är super nöjd med bobboo idag <3
Och ollie fick gå en L:B och en L:A..
I L:B så var jag nolla i grunden men ett ner i omhoppningen, han vart så GRYMT taggad så han skenade runt (aa den lilla busen. Men han var duktig då, för jag kom helt fel då han rev!
Och i L:A så fick jag ett stopp på 6an, men det blev helt fel i avståndet så då var det bra att han inte hoppade!
Han var jätte fin på dom andra hindrena så han skötte sig okej i L:A med! <3

Jag är nöjd med de båda idag, nästa tävling blir vetlanda om två veckor.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0