Resultatet

Hej alla.
Nu har jag kommit hem från en helt perfekt helg i vetlanda.
Känner att jag har varit väldigt dålig med inlägg just nu, menmen..
Helgen har verkligen gått jätte bra, först på fredagen så hoppade jag först en L:A på ollie och då fick vi ett ner men han var fin, och storm hoppade jag en L:A och fick ett ner i omhoppningen men han var också fin och en MSV B med,då kom vi 5a han var super fiiin :)

Sen på lördagen så hoppade jag ollie en L:A och då var vi nolla och kom 3a, han var riktigt duktig!
och storm en MSV A (1,20 cm)  och det var debuten, han var helt underbar fick två ner men guud vad han flög :D
och vi VANN!

och idag så fick dom båda gå en L:A och det kunde inte ha gått bättre, 1a med ollie och 2a med storm ;)
Helgen har verkligen gått HELT sjukt bra, är jätte nöjd över dom så dom ska få en lungn dag i morgon, här kommer lite bilder från tävlingen, fel håll jag vet men det går inte att fixa ;o

.




.



.




.


.



.


.

.







Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Jättefin header du har, riktigt snygga ponnyer också! :D

2011-02-23 @ 10:26:45
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0