Hästen var grym idag? - Verkligen !

Sitter här och har ont i fingret? Yaaao, jag kan säga att man var lite klumpig som ryckte bort skinnet på fingret istället för att rycka manen.. Bra va? Känner mig duktig här .
Men jag överlever, hästarnas manar måste ju vara lite fina tills i helgen då det är tävling i Västervik på båda .
Där blir det tävling på fredag och Lördag, lääängtar för nu var det verkligen länge sen vi var på banorna. Yeeey !

Men i alla fall, jag hopptränade Storm för Fia idag och GGGAAASSCCHHH vad grym hästen var, helt sjukt !
Det känns som att han bara blir bättre för varje träning som går, nu lyssnar han mycket bättre och han är inte alls lika stark .
DUKTIG POJKE !

Nu ska jag ta mig mot duschen för att sen gå och sova bara för att jag ska upp ganska tidigt imorgon , måste rida någon häst innan mammii och jag åker till sharpman och mantorp för att köpa saker, eftersom att jag snart fyller år.
Kärlek på det <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0