Fina häst !

Jag måste verkligen säga att Storm har varit sjukt fin idag..
Först i LA så var han verkligen helt underbar. I grunden så ställde han upp något grymt in i en kombination då han hoppade av gaaaaanska tidigt. Men han var grym och skötte det. Stor beeebis <3
Sen i omhoppningen in i en kompination så vart han lite sne så jag fick inte riktigt med yttre sida. Därför petade han in där. Heeelt mitt fel ! Men det blev en 4e plats eftersom att han hade bra tid .
Sen i MSV B så var han helt galet, underbart fin. Okej heeeelt fin om ni fattar ? Det var dock en ackumelator och på sista hindret (jokerhindret) så var det bara en bom med två små hus på kanten. Inte ser han hindret när det inte finns en bom under den översta bommen ? nejnej... Så då stannade han liksom upp och typ tänkte hallå vad gör du ?
Så då kände jag att jag tar det andra bredvid jokerhindret eftersom att han är så trööög .
Då var det liksom inget och han bara flög över som över allt annat.
Så nu ska jag TRÄNA på räcken UTAN bommar under den översta, så att han fattar att man ska hoppa över sånt med. Lilla puuuuucko häst !
Men som sagt han var helt underbart fin innan. Det kändes verkligen jätte bra. Han var inte i ett ända räcke. Utan han fick upp sina ben riktigt fin. :')

Som jag lovade så kommer några bilder från dagen. Sen när sega Amanda har skickat hoppbilder från helgen så kommer även det !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0