Tävlingsresultat ..

Det har gått både bra och mindre bra idag..
Först i lb så red jag alldeles för sakta, verkligen grymt sakta så det har jag glömt nu och gått vidare, aja någon gång gör man fel.
Sen till LA så hoppade jag först Ollie och GUUUUD han var verkligen helt grym. Vi var felfria och han bara flög fram. VIIIINST !
Storm var också väldigt duktig men han fick bara gå en LA idag. En felfri grund och i omhoppningen så petade jag först ut ur kombinationen. Jag skulle ha tagit en halvhalt i svängen så att det inte gick lika fort in som det gjorde, därför petade han ut för att han inte hann upp med bakbenen.
Sen petade han även ett räcke bara för att jag inte fick honom tillräckligt rak till det. Så då vart det lite snett och då får han inte med hela hans kropp.. Gubben då :')
Men hans runda slutade på 8 fel i omhoppningen. Men grunden var lungt grym !

Hästarna har skött sig bra idag då jag har gjort det jag ska göra .
Imorgon tävlas bara Storm, han ska få gå LA och MSV B .

Jag har också varit vääääldigt duktig och knoppat hans man så att han ska få vara fin imorgon, duktigt ju (a)

Sooorryyy men jag har inte tagit några bilder idag. Men ni kan få en bild på priset ( inte blommorna xd ) det är ju iallafall något. Efter Imorgon då SKA det komma bilder kan jag lova ! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0