What are words if you really don't meen them when you say them.

Nu sitter jag här och tjoooockar mig med godis, mööööms! Jag är så sjukt trött och tre hästar har fått jobba, jag känner mig ganska duktig i alla fall !

 Storm red jag först ett bra tag i skogen för att värma upp honom och sedan blev det klättring, det kan han behöva så att han får jobba lite ! Både Ollieboo och Alkis fick gå i skogen. Även de fick gå ordentligt, ganska länge !

I morgon åker jag och mamma till Vetlanda och checkar på tävling och så träffar jag Ebba. Helt underbaaart, sjukt bäst !



Fina häst !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli grymt! :D<333

2011-06-25 @ 23:23:20
URL: http://ebbaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0