Hej på alla :)

Jag kan bara säga att det är såååå skönt att inte ha några läxor att göra i dag..
Men Ollie gick i alla fall jätte bra, han fick gå i paddoken. Han var väldigt pigg men slappnade av mot slutet, jag red honom mycket över bommar för att få honnom att bli mer avspännd och för att få honom att kunna slappna av samtidigt som han gick över dom..
Det gick bra och tillslut gick han avslappnat och lyssnade på mig, honom är jag nöjd med i dag!
Men jag har också ridit Storm, men han fick gå i skogen, det gick bra men han var ganska pigg idag. Men eftersom att han inte har fått gå något i skogen nu i veckan så fick han göra det! :)
Men nu ska jag gå och duscha, så byyee ;*

Kommentarer
Postat av: Patricia

FFFIIINNAA ni är!! :* <33333

2011-03-17 @ 20:48:07
URL: http://patriciahogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0