HELG (yy

Hej på er alla, äntligen helg nu!
Slutade tidigt i dag vilket var väldigt skönt. (aa
Så idag har båda hästarna fått gå, Storm red jag med Frida och det var jäätte kul och det gick bra, detta måste göras om snart tycker jag! :) och så har jag kört Ollie i pessoan och han var väldigt busig och pigg idag... Jag har också packat och knoppat Ollie till i morgon, ska tävla i Västervik då som ni antagligen har läst innan!
Så nu är han fin och vi är TAGGADE tills i morgon. Det blir att hoppa en L:B och en L:A, skriver hur det har gått i morgon.

Här får ni två bilder från dagen!


.


.

Kommentarer
Postat av: Nannin

Ett STORT lycka till på tävlingen i morgon!!!!!!!! Kram

2011-03-04 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0