Helgen går för fort..

Nej nu är helgen snart slut! Det gillas INTE, kan man inte stoppa tiden lite..
Men 2 + är iaf att läxhögen är klar, och att jag har sovmorgon i morgon . (yy
Men jag tycker liksom att vi kunde ha lite längre helger ;)
I dag har båda hästarna fått gå en stund i paddoken, och det behövde dom faktiskt :)

Storm fick hoppa mycket studs och travbommar idag, men han var lite pigg och lite små stark i början men sen slappnade han av och gick VÄLDIGT avslappnat, jag bara älskar honom <3

Och Ollie träna över travbommarna, han var pigg och galen i början men han slappnade av sen.. Han tyckte även att travbommarna var JÄTTE konstiga, han fattade inte varför man ska lyfta på benen när bommarna ligger så långt ner på marken, utan han tycker mer att det är onödigt. Busponny <3

Nu väntar jag på att wallander ska börja! Ha det bra, vi hörs!
Pusss/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0