LYCKAT resultat!

Dagen har verkligen blivit lyckad idag!

Förklassen:
Först i förklassen så satte jag och Ollie en dubbelnolla, han var verkligen helt underbar! Det blev en VINST och han bara flög fram :D

Sedan var det dags för Elitlaget..
Jag var först ut, det blev ett missförstånd på 5an, jag trodde att Ollie skulle hoppa av stort på ett räcke men det gjorde han inte, så då rätade jag inte upp mig ordentligt så då åkte bommen.
Men i alla fall så jag fick ett ner
Men som tur är nollade Ida, Hanna och Martina.. Så då var det dags för omhoppning :D
Jag var även då först ut, Ollie var så underbart fin, tills sista hindret som var en kombination med räcke ut, så då gick det för fort in så han betade ner det med bakbenet, väldigt retligt för att han var sååå fin och hade verkligen en väldigt snabb tid. Men vi slutade med 8 fel i omhoppningen. Ida var nolla i omhoppningen och jag och Martina petade vi båda ner sista hindret, men även hon hade snabb tid.
 
Vi kom 3a och det känns super tills nästa omgång som går på Gotland :D
Vi är grymma tjejer!

Bilder kommer.. Men det kan ta ett tag för att jag måste få över bilderna till datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0