Misslyckad mat var det här..

Nu sitter jag här och har precis gjort mat, är SÅ stolt över mig själv :')
Hahaha fast makaronerna vart hårda -.-'
Men i alla fall nu ska vi inte prata mer om mina misslyckade makaroner!

Båda hästarna har fått gå idag.. Ollie red jag ett ordentligt pass på, jag jobbade honom ganska mycket åt sidorna för han var rätt stel. Men jag jobbade honom även över bommar för att få honom att slappna av. Han gick väldigt avspänt mot slutet och kunde gå i ett lugnt och avslappnat tempo.. Honom är jag väldigt nöjd med idag och imorgon blir det att hoppa på honom lite!
Men jag körde även Storm i pessoan, han var lugn och även han slappnade av bra!
Båda skötte sig fint idag!
Här får ni en bild på Ollie från sommaren bara för att ni ska längta lite extra till sommaren.


.

Finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0