Tjeeeena

Nu för en stund sedan kom jag hem från konfermationen. Jag har varit där i 4 timmar...
Men som jag tidigare sa hoppade jag Ollie i paddoken. Han gick verkligen super fint. Men det blev inte jätte mycket hoppning utan jag hoppade tills det kändes som bäst!
Men jag red även Storm i paddoken. Tog även med honom några skutt. Det tyckte han var väldigt roligt.
Han gick också jätte bra. Jag jobbade honom ganska mycket på hans högra sida för han kändes ganska stel i det varvet. Men sedan mot slutet gick han jätte avslappnat i båda varven!
Men nu ska jag gå och läsa min bok ;)
Pusss / E

Jag är så snäll så jag visar en liten bild på storm <3



.

Rörelse bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0