Usch för vädret!

Tjeeenare ;*
Nu har jag pluggat känner mig duktig ;)
Men jag har även ridit båda idag för att jag slutade vi två det gillas! Jag började med att rida Ollie i paddoken, han gick väldigt bra.. Men han hade lite problem med att trava över bommarna samtidigt som han skulle slappna av han blev mer spänd och pigg då.. Men han gick väldigt bra i slutet av passet! Och sen red jag Storm i skogen ungefär i 30 min, han gick med bra idag men han fick mer en avspänd dag.

Men usch för vädret! Det var bra väder till jag skulle börja rida Storm då bara öste det ner snöblask inte kul! Tycker verkligen att sommaren kan komma nu.. Eller hur?!

Här får ni en bild på Ollie för att han är så söt ;* 

.


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Samma här, tycker verkligen att sommaren kan komma snart! ;)



Världens finaste bild på mina snyggingar! <3333

2011-03-31 @ 20:18:22
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0