Tjeeenare alla läsare!

Jag kom precis in från stallet efter hoppning med Ollie i paddoken, han gick helt sjukt bra. Syster hjälpte mig. Och tog fram hinder, tack för hjälpen idag syster!
Men jag hoppade två kombination, tre kombination, en linje med ett täcke och på ett böjt spår till ett annat räcke som stod vinklat. Han hade en jätte fin bjudning på allt och han var hur pigg som helst ;)
Men han var grymiis idag!
Jag red också Storm i skogen ca 45 minuter, han var pigg så han behövde ridas idag, i morgon har jag på konfermation så då ska Storm gå i pessoaselen och Ollie tror jag även ska få gå en stund i den och slappna av efter dagens ridpass.



Bild på booooobbbb från Gotland !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0