Vinnaren på bild!

Nej, jag har varit väldigt dålig här på bloggen, det var flera dagar sedan, jag har inte orkat...

Men jag kan i alla fall berätta att jag tävlade i Heda med Ollie idag. Det började med en ackumelator, (la)
Då var han verkligen på topp, han var framåt, men lyssnade även bra och gjorde allt som jag bad honom att göra, så vi vann den klassen, han var super :)
Sen hoppade vi en Msv B, det var 13 språng totalt med två kombinationer. Vi var inte i rytm till början ettan, tvåan och trean, så han petade alla tre. Jag plockade då och störde han försent med halvhalt, så då blev linjen fel, helt mitt fel!
Men efter det så hoppade han grymt då jag fick upp rytmen och inte störde honom för sent, han hoppade då både kombinationerna och allt utan några problem, så det blev då alltså tre ner på de tre första hindren. Men shiiiit vad han flög sen, underbart! Jag är väldigt nöjd med dagen men främst över heesten <3

Nu i helgen är det Åstorp som gäller, då hoppar jag Ollie. Men det känns bra inför helgen efter dagens rundor!
Här kommer bild på Ollie och pris från dagen ;*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0