År 2012

Jag tänker just nu på hur taggad jag är inför den nya tävlingssäsongen, den tanken får mig att må så mycket bättre nu när jag är sjuk. Jag kan inte säga mer än att jag är sååååååå taggad!

Första tävlingen för mig och Storm är nu anmäld och det är Februarihoppet, Vetlandaortens Ryttarförening. Ett meeting fredag-söndag den 17-19 Februari. Dock har jag inte bestämt vad jag vill ännu. Just nu har jag ändrat mig. Så min tanke är att rida msv b (110cm) på fredagen, msv a (120cm) på lördagen och en till msv a (120cm) på söndagen. Men vi får se var min tanke slutar! Hur som helst så är tävlingen anmäld.



Jag har inte planerat in någon tävling för mig och Bagatell ännu. Vi har inget panik att komma ut på tävlingsbanorna utan vi tar det lugnt och väntar ett tag till. Hon har blivit så mycket finare nu och det känns riktigt bra. Men vi tränar på ett tag till sen ska vi ut på tävlingsbanorna för att göra fina och stabila rundor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0