Tävlingsdebut med Bagatell

Nu är tävlingsdebuten med Baggis gjord och det kunde inte ha gått mycket bättre!

Vi hoppade en 1meter, på framridningen va hon riktigt taggad, bockade och hoppade omkring. Haha!
Sen när vi kom in på banan kändes hon riktigt fin, hon var avslappnad och inte alls nervös eller busig. Allt flöt på i rytm och jag fick med hennes yttersida vilket jag har haft lite problem med tidigare.

Det blev en felfri både grund och omhoppning, ingen placering. Men det red vi verkligen inte för. Vi tog fina vägar så att det skulle bli så bra som möjligt och det blev det verkligen.

Jag är riktigt nöjd över både mig och Bagatell idag, vi gjorde det bästa vi kunde och hon va superduper fin!

PERFEKT DEBUT HELT ENKELT!






fiiinaa häst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0