Vilken dag

Denna helg blev inte alls som planerat. Jag skulle spendera min helg i Vetlanda med alla fina vänner, men det blev inte så.

Vi kom fram till tävlinsplatsen och skulle veterinärbesikta hästarna, men då upptäckte vi att vaccinationen gick ut i tisdags. Så vi kunde inte göra något åt det, utan det var bara att gilla läget och åka 3 timmar hem igen.

Jag och Storm har laddat inför detta meeting under en lång tid och så blev det så här. Det var riktigt dumt av oss, att vi inte tänkte på att den skulle gå ut. Vi var helt säkra på att ponnyerna vaccinerades i Augusti men det var storhästarna som vaccinerades då. Dålig koll helt enkelt!

Vi kommer verkligen inte göra om detta, vi lärde oss något nytt av denna resa. Självklart blev jag riktigt besviken, men det är bara att ladda om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0