This is how I feel, I let you know

Äntligen fredag!

Jag börjar dock helgen med att ha feber. Vilket betyder att jag inte kunde rida hästarna idag och det kommer jag antagligen inte kunna göra imorgon heller. Usch. Feber, hosta och jag är allmänt trött. En gnällig Elin får ni höra idag. Men jag hoppas att ni överlever det!

Dagen har jag iallafall spenderat i skolan, därefter har jag dejtat soffan! Hade iallafall sovmorgon till halv 11 och slutade sen vid 2 tiden, vilket va riktigt skönt då jag har haft ont i kroppen hela dagen. Usch, fy, blä. Ni hör ju att jag inte har varit på topp.

Jag hoppas på att må bättre imorgon, jag vill rida min fina!!


Kommentarer
Postat av: Sara

mysig bild!:)

2012-02-04 @ 13:05:23
URL: http://Saarahjelm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0