Tävling @hemmaplan

L:A (1m) - 0+4 fel.

Är riktigt nöjd över gårdagens L:A i Västervik.
Banan bestod av en hel del olika linjer samt kombinationer.

Grundomgången kändes perfekt. Jag red ordentligt och tänkte på att jag höll handen låg och att jag fick honom mellan hand och skänkel.

Även omhoppningen kändes bra. Jag red lugnt även då bara för att få in känslan hur jag ska rida honom för att det ska bli rätt. Dock petade vi hindret in i kombinationen bara för att jag glömde en förhållning och jag skulle ha rätat på mig lite till för då hade jag inte stört honom i hoppet. Men det gjorde absolut ingenting för hela rundan kändes otroligt bra.

Jag är jätte nöjd över ponnyn. Min fina <3


Kommentarer
Postat av: My

Var med på ett "länkbyte" hos mig:



http://ourworldtogether.blogg.se/2012/march/lankbyte.html#comment



Så sprider jag din blogg vidare för x antal läsare!

Kram M

2012-03-26 @ 14:24:11
URL: http://ourworldtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0