Tävling @Kinda

Jag har inte haft en minut över för att berätta om söndagens tävling i Kinda med Baggis, så jag tar upp allt nu. Bättre sent än aldrig, eller hur! :)

1 meter - 0+0fel och en 4e placering.

Baggis kändes så otroligt fin på framridningen till denna klass. Hon bjöd och lyssnade på mig. Sen när vi kom in på banan så kändes det riktigt bra. Allt stämde och hon hoppade både grundomgången och omhoppningen som ingenting. Jag är ute efter fina rundor tillsammans med henne nu och det kändes som att den här rundan var perfekt och på det blev det även en 4e placering, min häst är fantastisk.

1.10 meter - 0+0fel.

Även till denna klass kändes Baggis grymt fin, allt stämde och hon hoppade verkligen fint. Under hela banan kände jag att hon väntade på mig och hon gjorde det jag bad henne att göra. Vi gick felfritt rakt igenom hela banan både grundomgången och omhoppningen alltså. Det var vår debut i 1.10 meter så hur nöjd är jag inte för bättre kunde det knappt ha gått.

Jag är så otroligtgalet nöjd över de rundor som jag och Baggis har gjort tillsammans. Vi har startat 3 tävlingar och under varje klass så har vi gått felfritt med eller utan placering. Hon är världens bästa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0